Weg met die saaie toespraak!

img_4017
Tijdens het versieren van de kerstboom werd ik afgelopen jaar gebeld door het Brabants Dagblad. Ze hadden gehoord dat ik eind 2015 de Prinsjesrede, voor de beste speech van het jaar, had gewonnen en dat ik 2016 in de jury zat voor de Prinsjesrede. Of ik de speeches van een aantal burgemeesters voor hen onder de loep wilde nemen en van commentaar wilde voorzien? Leuk, dacht ik meteen.
Samen met Renée Broekmeulen, van het Haagse speechschrijversgilde Het Doode Paert en presentatiecoach Huib Hudig, toog ik aan het werk. Journalist Richard Clevers maakte er een artikel van met 10 tips & trucs. Lezen? Klik op: weg-met-die-toespraak

Geef een reactie

