StoryVentures in ‘Advocatenblad’

scannen0003In een tijd waarin klanten kritischer zijn, moeten advocaten nadenken over welk verhaal zij vertellen en hoe zij zich onderscheiden van hun concurrenten. Een helder verhaal kan daarbij helpen.
Voor het laatste nummer van 2016 interviewde ‘Advocatenblad’ StoryVentures. ‘Veel corporate stories verschijnen niet in druk; bedrijven gaan ermee aan de slag op verschillende manieren. Het belangrijkste is het gesprek over die gezamenlijke waarden,’ zegt Astrid Schutte. Meer lezen: advocatenblad-2016-6

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s